چک لیست ساخت صفحه محصول – مقدمه
این بخش یکی دیگر از بخش های چک لیست های ضروری برای وبمستران می باشد که در آن به چک لیست ساخت صفحه محصول در سایت اشاره می کنیم.
یکی از مهمترین صفحات سایت شما، صفحات محصول می باشد که می توانید با بهینه سازی آن ها و ارائه پیشنهاد های حرفه ای، فروش خود را چندین برابر کنید.
در چک لیست ساخت صفحه محصول ، به مواردی کاملا حرفه ای اشاره شده است که استفاده از آن در درست کردن صفحه محصول، باعث افزایش فروش و در نتیجه درآمد شما می گردد.
چک لیست ساخت صفحه محصول حرفه ای
در مقاله “چک لیست ساخت صفحه محصول در سایت” به طور لیست وار، به کلیه مواردی اشاره شده است که می تواند بیشترین تاثیر را بر روی بازدید کنندگان شما و همین طورافزایش نرخ فروش در سایت برای شما داشته باشد.
این مورد به این معنی نیست که شما باید برای ساخت صفحه محصول سایت خود، حتما از کلیه موارد زیر استفاده نمایید. این ها فقط لیستی از مواردی هستند که در بازاریابی اینترنتی بر روی آن ها تحقیق شده و دیده شده که می تواند اثر بسیار مثبتی در بالا بردن فروش و فشرده شدن دکمه خرید در صفحه محصول، داشته باشد.
برای ساخت صفحه محصول سایت خود، سعی کنید از این موارد استفاده کرده و این نکات را به صورت های مختلف تست نمایید. مسلما فقط با تست واقعی می توان متوجه شد که آیا این نکات در حوزه کاری شما نیز موثر است یا خیر.
بنابراین همواره از قدرت خلاقیت خود برای ساخت صفحه محصول سایت خود بهره برده و همین طور سعی کنید در بین آن، از نکات زیر را بهره بگیرید چرا که سایتی که در آن عمل فروش انجام نپذیرد، عملا محکوم به شکست خواهد بود.
انگیزه های اصلی خرید برای کاربران
نکات اصلی در ساخت صفحه محصول
برای ساخت صفحه محصول حرفه ای که بتواند باعث افزایش چشمگیر فروش شما گردد، شما باید از چندین پارامتر مهم در آن استفاده کنید. این نکات به صورت سر تیتر در این قسمت گذاشته شده و در ادامه مقاله هر بخش آن به صورت جداگانه توضیح داده خواهد شد.
رعایت نکات عمومی در ساخت صفحه محصول
یک سری از نکات عمومی در ساخت صفحات محصول در سایت وجود دارد که تقریبا می باید آن ها را رعایت نمود و بر روی پیاده سازی آن ها تاکید داشت. این نکات عمومی در ساخت صفحه محصول به شرح زیر می باشند:
همانگونه که در قسمت اول مقاله نیز بیان شد، برای ساخت صفحه محصول در سایت خود، باید همواره از ۴ اصل کلی شامل: جلب توجه، معرفی محصول، ترغیب و اثبات و همین طور پیشنهاد ویژه استفاده کنید.
در این بخش می خواهیم وارد جزئیات این بخش شده و این موارد را به صورت جداگانه با نکات هر بخش، بیان نماییم.
ایجاد جلب توجه در صفحه محصول
برای ایجاد جلب توجه به محصول، می توانید از نکات زیر در ساخت صفحه محصول بهره ببرید. این نکات عبارتند از:
معرفی محصول
برای معرفی محصول، می توانید از نکات زیر در ساخت صفحه محصول بهره ببرید. این نکات عبارتند از:
ترغیب و اثبات
پس از دو بخش بالا، می باید مشتری خود را ترغیب به خرید نمایید. برای این کار باید کلیه موانع ذهنی که باعث می شوند تا خرید اتفاق نیافتد را برای مشتری خود، بر طرف کرده و این را به مشتری خود با روش های مختلف اثبات نمایید.
برای این کار، استفاده از نکات زیر بسیار به شما کمک خواهد کرد.
پیشنهاد های خاص
همواره باید سعی کنید پیشنهاد های خاص برای مشتری خود در صفحه محصول داشته باشید. به یاد داشته باشید که مردم پیشنهاد ها را می خرند نه محصولات را.
در نظر داشته باشید کار اصلی تیم بازاریابی شما، تهیه و ارائه پیشنهاد های جذاب برای کابران می باشد. این پیشنهاد ها می تواند هم در صفحه محصول موجود باشد و هم در قسمت های مختلف سایت شما و هم در ایمیل هایی که برای کاربران خود ارسال می کنید.
برای این کار می توانید از نکات زیر استفاده کنید:
درخواست از مشتریان برای گذاشتن نظرات
از دیگر مواردی که در فروش محصول یا خدمت شما اثرگذار است، نظراتی است که مشتریان به صورت واقعی در صفحه محصول قرار می دهند. شما می توانید از نکات زیر برای دریافت نظر مشتریان خود استفاده کنید:
نتیجه گیری برای ساخت صفحه محصول در سایت
برای فروش بیشتر در سایت خود، می باید یک سری از نکات را در ساخت صفحه محصول خود رعایت نمایید. رعایت این نکات باعث بیشتر شدن و افزایش فروش محصولات و خدمات شما خواهد شد.
شما باید ابتدا توجه مشتری خود را جلب نمایید و سپس محصول خود را با روش هایی که در بالا توضیح داده شد، معرفی نمایید. سپس سعی کنید تا بازدید کننده را ترغیب به خرید محصول کنید. برای این کار لازم است که مزایای منحصر به فرد محصول خود را اثبات نمایید. همین طور باید بتوانید در صفحه محصول خود پیشنهادات ویژه داشته باشید.
این نکات ساخت صفحه محصول بسته به حوزه های مختلف ممکن است باهم فرق داشته و چیزی که آن ها را از هم متمایز می کند، ایده های خلاقانه شما در پیاده سازی این چک لیست های می باشد.
مطالب گفته شده در بالا در اکثر زمینه های کاری برای ساخت صفحه محصول، صادق بوده و همگی مورد تست واقع شده اند، اماممکن است در بعضی از حوزه ها موارد دیگری موجود باشد که ما به علت حضور نداشتن در آن ها، از این موارد آگاهی نداریم.
اگر شما از این موارد آگاه هستید، حتما در بخش نظرات عنوان کنید تا آن را به این مقاله اضافه کنیم. در ضمن اگر این مقاله را مفید دیدید، حتما آن را به دوستان خود معرفی کرده یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
راهنما برای مطالعه بیشتر:
برای تولید مقاله چک لیست تولید محتوا ، از لینک های زیر استفاده شده است که برای مراجعه به آن ها می توانید از لیست زیر استفاده کنید:
راهنما برای خواندن سایر مقالات سایت به صورت دسته بندی شده:
شما می توانید از طریق لینک های کاربردی زیر به سایر مقالات سایت که کاملا بصورت طبقه بندی شده وجود دارد، مراجعه نموده و از آن ها استفاده کنید:
عالی بود و استفاده کردم
ممنونم ازتون
سلام به شما دوست عزیز
سپاس فراوان از اینکه وقت ارزشمند خودتون رو گذاشتید تا برای ما پیام ارسال کنید.
پیام های دلگرم کننده شما باعث ادامه راه توسط ما خواهند شد
سپاسگزارم
سلام. روزتون بخیر
مقاله ی بسیار مفیدی بود. ممنون از سایت خوبتون
سلام به شما دوست عزیز
خیلی از شما سپاسگزارم که وقت ارزشمند خودتون رو گذاشتید تا پیام های دلگرم کننده خود را برای ما ارسال کنید.
پیام های شما باعث قدرتمند ادامه دادن راه توسط ما خواهد شد.
تشکر و سپاس فراوان
سلام خسته نباشید.
این مگاپست شما یک دوره آموزشیه برای خودش.
موفق باشید.
سلام به شما دوست عزیز
نظر لطف شماست. پیام های دلگرم کننده شما ، باعث ادامه همین راه توسط ما خواهد شد.
از لطف شما بسیار ممنونم که وقت ارزشمند خودتون رو گذاشتید تا برای ما پیام بفرستید.
تشکر و سپاس فراوان
سلام. جامع و عالی بود. یک. مسترپست عالی. مرررسیییی
با سلام به شما دوست عزیز
خوشحالیم که این مقاله آموزشی مورد توجه شما واقع شد.
پیام های دلگرم کننده شما باعث ادامه راه توسط ما خواهد شد.
از لطف شما ممنون و سپاسگزارم
سلام
مقاله بسیار جامع و مفیدی بود.
هر چیزی که نیاز داشتم اینجا پیدا کردم.
با تشکر از شما