طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت doorcoo ، در سال ۹۴ و توسط تیم طراحی سایت ژیوان (وبمستر وردپرس) انجام شد.

این سایت اینترنتی جهت فروش انواع درب های ضد سرقت و فروش اینترنتی انواع درب های ضد حریق تاسیس شده است.

این سایت علاوه بر امکانات فروشگاهی، دارای کلیه امکانات یک سایت حرفه ای بوده که کاربران آن ها می توانند اقدام به ساخت انواع صفحه و پست را در آن داشته باشند.

طول مدت پروژه  طراحی سایت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت doorcoo در حدود دو ماه بوده است.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت توسط وبمستر وردپرس

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت دارید؟

یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های فروش انواع محصولات و علی الخصوص  محصولات مرتبط با درب و درب های ضد سرقت، استفاده از بازار اینترنت و راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش درب می باشد.به دلیل اینکه اولا یک فروشگاه های فیزیکی، دارای هزینه های بالای اجاره و همین طور سایر هزینه های جانبی است و ثانیا نیاز به داشتن انبار فیزیکی، باعث بالا رفتن هرچه بیشتر هزینه ها برای آن خواهد شد، لذا منطقی ترین و بهترین گزینه برای ارائه محصولات و کالاها، داشتن یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند می باشد.

در حال حاضر بسیاری از ارائه دهندگان انواع درب، شروع به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقف برای خود کرده و علاوه بر اینکه به شدت هزینه های خود را کاهش داده اند، از طرف دیگر فروش خود را چندین برابر بیشتر کرده اند.

آن ها به دلیل گستردگی بازار اینترنت، دیگر فقط محدود به ارائه محصولات  خود به صورت محلی نبوده و می توانند کلیه محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به تمامی ایران و حتی دنیا ارائه دهند. از طرف دیگر رشد بسیار بالای خرید اینترنتی توسط مردم و ذوق و اشتیاق آن ها برای انجام خرید های اینترنتی، باعث شده است که صاحبان کسب و کارها، هر روز بیشتر به فکر طراحی سایت فروشگاهی برای خود باشند تا بتوانند روز به روز تجارت خود را گسترش دهند.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق در زمینه ارائه محصولات درب داشته باشید؟

برای داشتن یک سایت فروشگاهی موفق درب ضد سرقت یا همان فروشگاه اینترنتی موفق درب ضد سرقت، شما می باید علاوه بر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت، بتوانید استراتژی مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در سطح وب داشته باشید.

شما برای فروش در سایت خود، نیازمند افزایش ترافیک بر روی سایت خود خواهید بود. این به این معنی خواهد بود که شما نیاز دارید تا سئو سایت خود یا همان بهینه سازی سایت خود را برای موتور های جستجو، به بهترین نحو انجام دهید. شما باید بتواند تحلیل سایت فروشگاه درب آنلاین خود را، به صورت دوره ای مورد تجزیه تحلیل قرار داده و استراتژی های جدید برای فروش محصولات درب خود طراحی نمایید تا بتوانید هر روز بر فروش خود در سطح اینترنت اضافه کنید.

علاوه بر این، شما باید بتوانید در زمینه انواع درب و خدمات ارائه شده توسط خود، تولید محتوا داشته باشید و همچنین بتوانید با ابزاهای بازاریابی اینترنتی نظیر ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات در گوگل ، به خوبی کار کرده و باعث افزایش ترافیک و در نهایت فروش آنلاین خود گردید.

وبمستر وردپرس کلیه نیازهای شما برای طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی، بر طرف کرده است

شما می توانید به صورت رایگان در مورد موارد زیر با کارشنان وبمستر وردپرس مشاوره کنید

درخواست مشاوره اختصاصی

چگونه می توانید از سرویس مشاوره اختصاصی استفاده کنید؟

شما می توانید با انتخاب یکی از راه های زیر با ما ارتباط برقرار کرده و  از مشاوره  اختصاصی بهره مند گردید.

برای استفاده از نطرات کارشناسان مجرب وبمستر وردپرس در زمینه های مختلف می توانید از یکی از راه های زیر استفاده نماید:

۱- تماس تلفنی با وبمستر وردپرس جهت دریافت مشاوره

  • شماره دفتر مرکزی: به دلیل شیوع کرونا، فعلا در دفتر حضور نداریم
  • شماره همراه: ۰۹۱۹۲۱۵۵۱۵۹

۲- ارسال کتبی درخواست و پرسش خود، به ایمیل شرکت به آدرش info@wpwebmaster.ir و دریافت پاسخ در اولین زمان ممکن

۳- تکمیل فرم روبرو در سایت

۴- پیغام در تلگرام (ارتباط با آیدی saeedhoseini89 در تلگرام)

نکته مهم در مورد مشاوره

توجه داشته باشید هزینه مشاوره ساعتی با کارشناسان وبمستر وردپرس، ساعتی ۱۵۰ هزار تومان می باشد. مشاوره زیر یک ساعت، به دلیل محدودیت های زمانی امکان پذیر نمی باشد.

در صورتی که مشکلات شما نیاز به مشاوره بلند مدت ندارند، در صفحاتی از سایت که مرتبط با سوال شما می باشد، سوال خود را مطرح فرمایید.

به دلیل کمبود وقت، متاسفانه زمان پاسخ  دادن به عزیزانی که وقت مشاوره ندارند، عملا امکان پذیر نمی باشد.

لذا فقط جهت گرفتن وقت مشاوره ساعتی، می توانید از فرم زیر استفاده کنید تا بابت پرداخت هزینه و همین طور زمان مشاوره، هماهنگی های لازم با شما صورت پذیرد.

فرم درخواست مشاوره با کارشناسان وبمستر وردپرس

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .