طراحی سایت کلوب وبمستران وردپرس

طراحی سایت کلوب وبمستران وردپرس، توسط تیم وبمستر وردپرس انجام شده است.

این سایت جهت ارائه انواع دوره های برنامه نویسی و وبمستری تاسیس شده است.

سایت کلوب وبمستران وردپرس دارای کلیه امکانات یک سایت حرفه ای فروش دوره های آموزشی بوده که کاربران آن ها می توانند اقدام به ساخت انواع صفحه و پست را در آن داشته باشند.

این پروژه هم اکنون در حال اجرا است.

طراحی سایت وبمستر کلاب

چرا نیاز به طراحی سایت کلاب دارید؟

یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های فروش و برگزاری دوره های آموزشی می باشد. به دلیل اینکه اولا یک آموزشگاه فیزیکی، دارای هزینه های بالای اجاره و همین طور سایر هزینه های جانبی است. همچنین در سایت های آموزشی امکان ذخیره جلسات برای همیشه وجود دارد. علاوه بر آن در هر زمان و هر مکان امکان برگزاری کلاس های آنلاین نیز وجود دارد. بنابراین منطقی ترین و بهترین گزینه برای ارائه دوره های آموزشی، داشتن یک سایت قدرتمند می باشد.

در حال حاضر بسیاری از ارائه دهندگان دوره های آموزشی، اقدام به طراحی سایت در این زمینه کرده اند. این امر موجب فروش هرچه بیشتر دوره ها و در دسترس تر بودن و سهولت این دوره ها برای شاگردان شده است.

آن ها به دلیل گستردگی بازار اینترنت، دیگر فقط محدود به ارائه محصولات خود به صورت محلی نبوده و می توانند کلیه محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به تمامی ایران و حتی دنیا ارائه دهند. از طرف دیگر رشد بسیار بالای خرید و سفارش اینترنتی توسط مردم و ذوق و اشتیاق آن ها برای انجام خرید های اینترنتی، باعث شده است که صاحبان کسب و کارها، هر روز بیشتر به فکر طراحی سایت فروشگاهی برای خود باشند تا بتوانند روز به روز تجارت خود را گسترش دهند.

چگونه یک سایت موفق در زمینه آموزشی داشته باشید؟

برای داشتن یک سایت موفق در زمینه آموزشی، شما می باید علاوه بر طراحی سایت، بتوانید استراتژی مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در سطح وب داشته باشید.

شما برای فروش در سایت خود، نیازمند افزایش ترافیک بر روی سایت خود خواهید بود. این به این معنی خواهد بود که شما نیاز دارید تا سئو سایت خود یا همان بهینه سازی سایت خود را برای موتور های جستجو، به بهترین نحو انجام دهید. شما باید بتواند تحلیل سایت فروشگاه خود را، به صورت دوره ای مورد تجزیه تحلیل قرار داده و استراتژی های جدید برای فروش خدمات خود طراحی نمایید تا بتوانید هر روز بر فروش خود در سطح اینترنت اضافه کنید.

علاوه بر این، شما باید بتوانید در زمینه فروش دوره های آموزشی و وبمستری خود، تولید محتوا داشته باشید و همچنین بتوانید با ابزاهای بازاریابی اینترنتی نظیر ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات در گوگل، به خوبی کار کرده و باعث افزایش ترافیک و در نهایت فروش آنلاین خود گردید.

وبمستر وردپرس کلیه نیازهای شما برای طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی، بر طرف کرده است

شما می توانید به صورت رایگان در مورد موارد زیر با کارشنان وبمستر وردپرس مشاوره کنید

درخواست مشاوره اختصاصی

چگونه می توانید از سرویس مشاوره اختصاصی استفاده کنید؟

شما می توانید با انتخاب یکی از راه های زیر با ما ارتباط برقرار کرده و  از مشاوره  اختصاصی بهره مند گردید.

برای استفاده از نطرات کارشناسان مجرب وبمستر وردپرس در زمینه های مختلف می توانید از یکی از راه های زیر استفاده نماید:

۱- تماس تلفنی با وبمستر وردپرس جهت دریافت مشاوره

  • شماره دفتر مرکزی: به دلیل شیوع کرونا، فعلا در دفتر حضور نداریم
  • شماره همراه: ۰۹۱۹۲۱۵۵۱۵۹

۲- ارسال کتبی درخواست و پرسش خود، به ایمیل شرکت به آدرش info@wpwebmaster.ir و دریافت پاسخ در اولین زمان ممکن

۳- تکمیل فرم روبرو در سایت

۴- پیغام در تلگرام (ارتباط با آیدی saeedhoseini89 در تلگرام)

نکته مهم در مورد مشاوره

توجه داشته باشید هزینه مشاوره ساعتی با کارشناسان وبمستر وردپرس، ساعتی ۱۵۰ هزار تومان می باشد. مشاوره زیر یک ساعت، به دلیل محدودیت های زمانی امکان پذیر نمی باشد.

در صورتی که مشکلات شما نیاز به مشاوره بلند مدت ندارند، در صفحاتی از سایت که مرتبط با سوال شما می باشد، سوال خود را مطرح فرمایید.

به دلیل کمبود وقت، متاسفانه زمان پاسخ  دادن به عزیزانی که وقت مشاوره ندارند، عملا امکان پذیر نمی باشد.

لذا فقط جهت گرفتن وقت مشاوره ساعتی، می توانید از فرم زیر استفاده کنید تا بابت پرداخت هزینه و همین طور زمان مشاوره، هماهنگی های لازم با شما صورت پذیرد.

فرم درخواست مشاوره با کارشناسان وبمستر وردپرس

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .