طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

یکی از بزرگترین دغدغه های هر کسب و کار فیزیکی، پیدا کردن تیم مناسبی برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می باشد. طراحی سایت فروشگاهی ، علاوه بر نیاز به دانش بالا، نیازمند راهکارهای مناسب جهت بازاریابی اینترنتی و همین طور ارائه کالا شما در سطح اینترنت می باشد.

شما می توانید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به هر تیم نرم افزاری بسپارید اما این تضمین نخواهد کرد که سایت فروشگاه آنلاین شما پس از راه اندازی، بتواند به خوبی مشتری جذب کرده و در نهایت فروش خوبی داشته باشید.

به جرات می توان گفت بیش از ۹۰ درصد کسب و کارهای فیزیکی که تصمیم به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می گیرند، پس از طراحی سایت فروشگاهی خود و بالا آمدن فروشگاه آنلاین، عملا نمی توانند کالا ها و محصولات خود را سطح وب به فروش برسانند. این یعنی بیش از ۹۰ درصد فروشگاه های اینترنتی، پس از راه اندازی و با گذشت حتی چندین سال، مجبور به تعطیلی خود و یا عدم فعالیت در سطح وب خواهند شد.

در این بخش قصد داریم که به عنوان یک مشاور که سال ها در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت کرده ایم، نشان دهیم که در مرحله اول، چرا نیازمند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می باشید و در مرحله دوم در مورد این صحبت کنیم که چگونه باید کار طراحی سایت فروشگاهی خود را به یک تیم نرم افزاری یا یک تیم حرفه ای برنامه نویسی، واگذار کنید.

چرا باید کالای خود را در اینترنت بفروشید؟

یکی از جدیدترین روش های ارائه کالا و خدمات و محصولات، ارائه آن ها در سطح وب یعنی بازار اینترنت می باشد. یک سایت فروشگاهی، سایتی می باشد که محصول یا کالاهای شما را به صورت آنلاین در سطح اینترنت معرفی کرده و آن ها درمعرض فروش قرار می دهد. سایت فروشگاه آنلاین، یک سایت معمولی نیست چون برای فروش محصولات و ارائه کالاها و سایر خدمات، نیازمند بخش های بسیار حرفه ای و پیچیده ای است که یک سایت معمولی دارای آن ها نمی باشد.

از طرف دیگر و با توجه به آمارهایی جهانی و همین طور آمارهایی که در ایران گرفته شده است، خرید از اینترنت نه تنها کاهش نداشته بلکه با سرعت سرسام آوری در حال افزایش است.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی توسط وبمستر وردپرس

افراد مختلف جامعه ترجیح می دهند که به جای طی مسافت طولانی و هدر دادن زمان زیاد برای خرید یک یا چندین محصول و همین طور حمل آن ها، از یک سفارش ساده در یک سایت فروشگاه اینترنتی استفاده کنند.

این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد بلکه حتی در خیلی از موارد هزینه های پرداخت شده برای خرید را پایین تر خواهد آورد. مضاف بر اینکه در سطح اینترنت افراد توانایی خواهند داشت که بدون واسطه باهم ارتباط برقرار کنند و همین امر باعث کاهش قیمت محصول (که دلالان اجناس، آن را به قیمت اصلی کالا اضافه می کنند) گردد. این امر هم به نفع مشتری و هم به نفع خریدار خواهد بود.

از طرف دیگر و برخلاف کسب و کارهای فیزیکی، شما دیگر محدود به یک مکان یا زمان خاص برای فروش محصولات خود نیستید. این یعنی شما بازاری به گستره یک دنیا در اختیار دارید و از طرف دیگر محدودیت فروش زمانی هم ندارید چرا که اینترنت هیچ وقت تعطیل نمی شود و فروشگاه آنلاین شما نیز هیچ وقت تعطیل نخواهد بود.

شاید همین توضیح کوتاه، باعث شده باشد که بتوانید درک کنید که چرا به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز دارید.

مزیت های خرید اینترنتی چیست؟

مزایای فروش اینترنتی چیست؟

مشاوره اختصاصی طراحی سایت

قبل از انجام هر پروژه نرم افزاری، اول بصورت اختصاصی با ما مشاوره کنید

قبل از شروع به هر پروژه نرم افزاری، خصوصا راه اندازی یک سایت فروشگاهی، می توانید به صورت اختصاصی از مشاوره با کارشناسان ما که سال ها در زمینه طراحی سایت فروشگاهی فعالیت کرده اند، بهره مند گردید.
مشاوره اختصاصی طراحی سایت

چگونه کالای خود را باید در اینترنت بفروشید؟

برای فروش در اینترنت و با وجود گسترش شبکه های اجتماعی، شما راه های زیادی برای فروش دارید. در ایران کسب و کارهای نوپا ترجیح می دهند که تنها این کار را از شبکه های اجتماعی انجام دهند. این کار می تواند مزیت هایی نظیر کم هزینه بودن را برای شما به ارمغان بیاورد اما در عین حال می تواند معایب بسیار بزرگی هم برای شما داشته باشد.

داشتن فقط یک مرجع برای فروش و آن هم از طریق شبکه های اجتماعی، باعث وابستگی شدید بیزینس شما به این شبکه ها و تغییرات در آن ها خواهد شد. این وابستگی خصوصا در ایران که هر لحظه بیم بسته شدن شبکه های اجتماعی می رود، حتی چندین برابر هم می شود.

این به این معنی خواهد بود که یک تغییر کوچک در آن ها، ممکن است باعث از هم پاشیده شدن کسب و کار شما گردد و ضررهای جبران ناپذیری را به منبع درآمد شما وارد کند. این یعنی منبع درآمد شما پایدار نبوده و هر لحظه ممکن است دستخوش تغییرات عمده گردد و این مساوی با عدم امنیت کاری و درآمدی برای شما خواهد بود.

از طرف دیگر، شبکه های اجتماعی، زیر ساخت های لازم برای توسعه یک کسب و کار را دارا نمی باشند (چرا که اساسا اصلا برای این هدف به وجود نیامده اند) و شما با کمی گسترش یافتن فروش خود، با مشکلات اساسی در آن ها روبرو خواهید شد.

همه این موارد را می توان به این مورد هم اضافه کرد که این ابزارهای، زیر ساخت های لازم را برای خرید و فروش کالا نداشته و لااقل در کشور ایران، امن محسوب نمی شوند. لذا کاربران به سختی برای خرید به شما و محصولاتتان اعتماد خواهند کرد.

بهترین راه برای فروش کالا در سطح اینترنت، استفاده از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه داشتن سایر کانال های فروش همانند شبکه های اجتماعی می باشد. با این شرایط، کسب و کار شما به هیچ عنوان وابسته به شرایط محیطی نبوده و بیزینس شما، زیر ساخت های لازم برای رشد و گسترش و توسعه را خواهد داشت.

بنابراین برای فروش کالا در سطح اینترنت، بهتر است از ترکیبی از همه روش های موجود استفاده کرد اما مهم ترین زیر ساخت برای شما که حضورش در این ترکیب الزامی است، سایت فروشگاهی شما می باشد.

موفقیت طراحی سایت فروشگاه آنلاین

چگونه می توانید یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید؟

برای داشتن یک فروش بسیار خوب و عالی، می باید یک فروشگاه اینترنتی عالی و کامل داشته باشید. برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق، عوامل زیادی موجود هستند که می توانند تاثیر گذار باشند.

اولین عامل این است که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را، چگونه و توسط چه کسانی و با استفاده از چه تکنولوژی هایی انجام دهید. طراحی سایت فروشگاه آنلاین، اولین نقطه شروع داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق و عالی می باشد. پس از اینکه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما به اتمام رسید، نوبت به عوامل متعدد دیگری می رسد که نقش حیاتی در موفقیت یا عدم آن برای شما ایفا خواهند کرد.

سایت فروشگاهی شما باید زیر ساخت های لازم برای بازاریابی اینترنتی را داشته باشد و از طرف دیگر باید بتواند به راحتی با سایر کانال های فروش شما، از جمله کانال های فروش شما در شبکه های اجتماعی، تعاملی کاملا پایدار داشته باشد.

طراحی فروشگاه آنلاین شما باید به گونه ای باشد که در اولین مراجعه مشتری به سایت فروشگاهی شما، باعث حس خرید و همین طور حس امنیت در اشخاص شده و آن ها را ترغیب به ماندن در سایت و سپس خرید نماید. این به معنی است که نمی توان برای همه حوزه ها از یک سبک طراحی سایت فروشگاهی، استفاده نمود چرا که سلایق اشخاص هر حوزه برای خرید با سایر حوزه ها ممکن است کاملا متفاوت باشد.

این امر یعنی شناخت سلیقه خریداران باید پیش از فرآیند طراحی سایت توسط تیم طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به طور کامل بررسی شده و طراحی سایت فروشگاه آنلاین بر مبنای آن صورت پذیرد تا بتواند باعث ایجاد حس خود در کاربران فروشگاه اینترنتی شما گردد.

این امر فقط محدود به زمان طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نبوده و شما می باید در بازه های زمانی مختلف، بسنجید که آیا کاربران تجربه کاربری مناسبی را در سایت شما حس می کنند یا خیر. شما روز به روز باید به UX سایت خود اهمیت داده و سعی در بهبود و ارتقا آن کنید چرا که این امر باعث فروش بیشتر شما خواهد شد.

علاوه بر تمامی موارد، شما نیازمند یک تیم دیجیتال مارکتینگ قوی می باشد تا شما را به دیگران معرفی نماید. این را به خاطر بسپرید اگر بهترین سایت با بهترین امکانات را هم داشته باشید اما کسی از سایت شما بازدید نکند، حتی یک فروش هم در سطح اینترنت نخواهید داشت.

وبمستر وردپرس چه کمکی می تواند در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد؟

تیم وبمستر وردپرس، تجربه طراحی سایت انواع فروشگاه اینترنتی و آنلاین را در کارنامه خود دارا بوده است. حتما لازم نیست تا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید اما مطمئن باشید ما بهترین مشاوره را به شما می دهیم تا شما بهترین افراد را برای طراحی یک سایت فروشگاه حرفه ای، در اختیار بگیرید. ما در زمینه های زیر، هم به شما مشاوره و هم خدمات ارائه خواهیم کرد:

مشاوره اختصاصی طراحی سایت

قبل از انجام هر پروژه نرم افزاری، اول بصورت اختصاصی با ما مشاوره کنید

قبل از شروع به هر پروژه نرم افزاری، خصوصا راه اندازی یک سایت فروشگاهی، می توانید به صورت اختصاصی از مشاوره با کارشناسان ما که سال ها در زمینه طراحی سایت فروشگاهی فعالیت کرده اند، بهره مند گردید.
مشاوره اختصاصی طراحی سایت

امکانات سایت فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط وبمستر وردپرس

فروش انواع محصولات

– ایجاد محصولات به تعداد نامحدود
– امکان ثبت محصولات دانلودی( مجازی )
– تعریف دسته‌بندی‌های محصولات به تعداد نامحدود
– ثبت یک محصول در دسته‌بندی‌های مختلف
– تعریف محصولات مرتبط با هر محصول
– تعریف گالری تصاویر برای محصولات
– بزرگنمایی تصویر محصولات توسط مشتریان
– محیط مدیریت آسان و قابل یادگیری در زمان کوتاه
– امکانات سیستم‌های مدیریت محتوا برای ثبت مطالب و اخبار به تعداد نامحدود
– فرم‌های ارسال اطلاعات مانند فرم تماس با ما

گزارش گیری پیشرفته

– امکان تعریف قوانین مالیاتی مختلف به صورت دلخواه و برای گروه‌های مختلف محصولات
– قابلیت درج نظر مشتریان و امتیاز دهی به محصولات
– تعریف محصولات ویژه
– ایجاد خبرنامه و ارسال آن به مشتریان
– نمایش محصولات پربازدید
– نمایش آخرین محصولات
– نمایش محصولات پرفروش
– نمایش تبلیغات در محل‌های مختلف فروشگاه
– پشتیبانی از واحدهای پولی متفاوت
– تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه
– امکان جستجوی محصولات به صورت پیشرفته بر اساس ویژگی‌های مختلف محصولات
– تعریف ویژگی‌های محصولات به تعداد دلخواه و نامحدود

قابلیت افزودن انواع امکانات

– تعریف انواع روش‌های حمل

– تعریف وزن و حجم محصولات و اثرگذاری آن‌ها در بهای حمل

– تعریف سبد کالا برای فروش گروهی چند کالا با یکدیگر

– تعریف ویژگی‌های محصولات به تعداد دلخواه و نامحدود

– انتخاب کالا و اضافه کردن به سبد خرید بدون نیاز به وارد شدن به سایت

– ارسال ایمیل و پیامک به مشتری و مدیران سایت در شرایط مختلف

– سیستم سازگار با موتورهای جستجو برای نتیجه‌گیری بهینه در سئو

– استفاده از انواع سیستم‌های بانکی و پرداخت داخلی و خارجی

درخواست مشاوره اختصاصی

شما می توانید با انتخاب یکی از راه های زیر با ما ارتباط برقرار کرده از مشاوره اختصاصی وبمستر وردپرس بهره مند گردید.

برای استفاده از نطرات کارشناسان مجرب وبمستر وردپرس در زمینه های مختلف می توانید از یکی از راه های زیر استفاده نماید:

۱- تماس تلفنی با وبمستر وردپرس جهت دریافت مشاوره

  • شماره دفتر مرکزی: به دلیل شیوع کرونا، در دفتر حضور نداشته و به صورت دور کاری کار می کنیم.
  • شماره همراه: ۰۹۱۹۲۱۵۵۱۵۹

۲- ارسال کتبی درخواست و پرسش خود، به ایمیل شرکت به آدرش info@wpwebmaster.ir و دریافت پاسخ در اولین زمان ممکن

۳- تکمیل فرم روبرو در سایت

۴- پیغام در تلگرام (ارتباط با آیدی saeedhoseini89 در تلگرام)

نکته مهم در مورد مشاوره

توجه داشته باشید هزینه مشاوره ساعتی با کارشناسان وبمستر وردپرس، ساعتی ۱۵۰ هزار تومان می باشد. مشاوره زیر یک ساعت، به دلیل محدودیت های زمانی امکان پذیر نمی باشد.

در صورتی که مشکلات شما نیاز به مشاوره بلند مدت ندارند، در صفحاتی از سایت که مرتبط با سوال شما می باشد، سوال خود را مطرح فرمایید.

به دلیل کمبود وقت، متاسفانه زمان پاسخ  دادن به عزیزانی که وقت مشاوره ندارند، عملا امکان پذیر نمی باشد.

لذا فقط جهت گرفتن وقت مشاوره ساعتی، می توانید از فرم زیر استفاده کنید تا بابت پرداخت هزینه و همین طور زمان مشاوره، هماهنگی های لازم با شما صورت پذیرد.

فرم درخواست مشاوره با کارشناسان وبمستر وردپرس

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .