وبلاگ وبمستر وردپرس۱۳۹۹/۶/۲۲ ۵:۲۵:۳۹

وبلاگ وبمستر وردپرس

به وبلاگ وبمستر وردپرس خوش آمدید. شما در این وبلاگ به آموزش های مختلف در زمینه خدمات وبمستری و همین طور آموزش های اولیه تا کاملا پیشرفته وردپرس دسترسی خواهید داشت.

از آنجایی که سئو و خدمات مربوط به آن بخش جدایی ناپذیر خدمات وبمستری می باشد، بخشی از وبلاگ وبمستر وردپرس را نیز به آموزش های نکات سئو پرداختیم تا شما بتوانید در انجام کارهای روزمره وبمستری خود از آن ها استفاده نمایید.

اولین بخش از وبلاگ وبمستر وردپرس مربوط به فیلم های آموزشی وبمستران وردپرس می باشد. این بخش مجموعه ای از فیلم هایی است که برای مشتریان عزیز خدماتمان در سایت وبمستر وردپرس راه اندازی کرده ایم و کلیه نکات و آموزش های اولیه را برای ساخت و مدیریت کامل یک سایت وردپرسی شرح داده ایم. این بخش به مرور زمان در حال تکمیل شدن و همین طور بروزرسانی مستمر خواهد بود.

یکی از مهم ترین بخش های دیگر در وبلاگ وبمستر وردپرس، بخش چک لیست های ضروری وبمستران می باشد. از آنجایی که یک وبمستر برای انجام کارهای روزانه خود و مدیریت بهینه و با کیفیت مطالب سایت خود، می باید اصولی را همواره رعایت نماید، لذا تصمیم گرفتیم که این اصول و قوائد را به صورت چک لیست هایی مفید در اختیار کاربران سایت وبمستر وردپرس قرار دهیم. لازم به ذکر است که خود ما نیز به طور روزمره و برای بالا نگه داشتن کیفیت کار خود به طور همیشگی از این چک لیست ها استفاده می کنیم.

این چک لیست ها در زمینه های مختلف خدمات وبمستری نظیر نکات اصلی برای ساخت صفحات وب سایت، نکات بازاریابی اینترنتی، نکات تبلیغ نویسی، نکات طراحی رابط کاربری و همین طور چک لیست های سئو داخلی و سئو خارجی می باشد.

همه مطالب وبلاگ وبمستر وردپرس به طور مستمر توسط تیم بسیار فعال وبمستر وردپرس در حال آپدیت و به روزرسانی مستمر می باشد. در صورتی که این مطالب را مفید یافتید، حتما آن را برای سایر دوستان و همکاران خود نیز به اشتراک بگذارید. این بهترین کاری است که باعث انرژی بیش از اندازه ما برای ادامه کار خواهد شد.

مرجع آموزش برنامه نویسی وردپرس

در این بخش شما به تمامی آموزش های کدنویسی وردپرس که برای طراحی قالب وردپرس و پلاگین نویسی وردپرس نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت.
اگر به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس نیاز به توابع و اطلاعات کامل در وردپرس و نحوه کار با آن ها دارید، می توانید از این بخش به عنوان مرجع ساخت قالب وردپرس و مرجع ساخت پلاگین وردپرس استفاده کنید.
وبلاگ وبمستر وردپرس - آموزش وردپرس

مرجع آموزش PHP

با استفاده ازآموزش PHP در سایت وبمستر وردپرس ، شما با نکات فنی زبان php به صورت کاربردی آشنا خواهید شد.
از این آموزش PHP ارائه شده در سایت وبمستر وردپرس می توانید به عنوان یک مرجع برای تمامی کارهای مربوط به برنامه نویسی خود با زبان PHP استفاده نمایید.

آموزش سئو

آموزش همه اسرار سئو

دسترسی به تازه ترین و به روز ترین مقالات سئو

شما در این بخش می توانید به کلیه مطالب آموزشی در موضوع سئو دسترسی داشته باشید. این مجموعه آموزش ها شامل تازه ترین مقالات در زمینه های تخصصی سئو و کاربردی ترین نکات برای سئو سایت شماست.

وبلاگ وبمستر وردپرس - سئو وردپرس
برگشت به بالا