مرجع طراحی قالب وردپرس

آیا می خواهید که شروع به ساخت قالب برای وردپرس کنید؟ اینجا کامل ترین مرجع طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی است

به کتاب راهنمای توسعه و کدنویسی قالب وردپرس خوش آمدید. این بخش مرجع اصلی شما برای یادگیری تمام چیزهای هیجان انگیز و دلچسبی است که در قالب و تم های وردپرس های موجود می باشد. این بخش منبع کامل در مورد تمام مطالب مربوط به کدنویسی و ساخت قالب های وردپرس می باشد.

مرجع طراحی قالب وردپرس

مقدمه

در همه این چند سال نبود یک مرجع طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی همواره موجب مشکلات فراوان برای من بوده است. وقتی در یک پروژه جدید می خواستم تا از مطلب یا موضوعی که چند ماه پیش در طراحی یک قالب استفاده کرده بودم، دوباره استفاده کنم، مجبور بودم ساعت ها زمان بگذارم و جستجو کنم، تا بتوانم آن را دوباره در اینترنت پیدا کنم و از آن استفاده نمایم.

البته مرجع طراحی قالب وردپرس مسلما سایت رسمی وردپرس می باشد که مرجع رسمی توسعه دهندگان و برنامه نویسان وردپرس هست، اما بسیاری از مطالب و نکات بیشتر و حرفه ای تر، در این مرجع نیامده است. در واقع سایت رسمی وردپرس نقطه شروع شما برای وارد شدن به دنیای بسیار عظیم و شگفت انگیز وردپرس می باشد.

از آنجایی که در چند سال گذشته، تمامی تمرکزم بر مبحث وردپرس و توسعه آن بوده است و همواره نیازمندم تا به منابع مختلفی به عنوان مرجع طراحی قالب وردپرس مراجعه کنم، لذا تصمیم گرفتم که همه این مطالب را در یک جا جمع بیاورم و با یک تیر دو نشان را بزنم.

اول از همه این بخش مرجعی برای خودم و تیم بسیار فعالمان خواهد بود و در صورت نیاز، هر کدام از ما به راحتی به آن دسترسی خواهیم داشت. و دوم و مهم ترین چیز اینکه می خواهم اولین مرجع طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی را در یک جا جمع آوری کنم که نه تنها فقط نکات ساده و ابتدایی در آن بیان شده است، بلکه بسیاری از تکنیک های کدنویسی روز دنیا که در طراحی قالب های وردپرس و توسعه آن ها توسط برنامه نویسان حرفه ای در سراسر دنیا استفاده می شود، را در یک جا بصورت متمرکز در دسترس دیگران قرار بدهم.

قبول دارم که قدمی که برداشته ام، قدم بسیار بزرگی است اما مطمئن هستم در ادامه این راه، افراد زیادی به من و دوستان عزیزم کمک خواهند کرد تا به هدف کامل تر شدن این مجموعه ارزشمند، نزدیک تر گردیم.

از تمامی دوستانی که مایل به همکاری در پروژه اولین مرجع طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی هستند، خواهشمندم که از طریق فرم تماس با ما با اینجانب ارتباط برقرار کنند تا در اسرع وقت بتوانیم در طی ادامه این مسیر شریک باشیم.