طبق تحقیقات پس از سئو (بهینهسازی برای موتورهای جستجو)، ایمیل مارکتینگ در رتبه دوم تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی قرار میگیرد. اجرای درست و اصولی ایمیل مارکتینگ میتواند تا ۳۰ درصد فروش را افزایش داده و ارتباطی موثر بین کسب و کار شما و مشتریان ایجاد نماید.
ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی مستقیم است که به واسطه ایمیل، اطلاعاتی را در مورد محصولات و یا خدمات خود و یا محتوای مفید به مخاطبانمان ارائه میکنیم.
برخی از اهداف ایمیل مارکتینگ عبارتند از:
افزایش ارتباط تاثیرگذار کسب و کار با مشتریان کنونی و قدیمی، افزایش وفاداری مشتریان، افزایش میزان فروش، معرفی محصولات و خدمات جدید، ارسال ایمیل برای افزایش مشتریان جدید، ارائه محتوای مفید جهت جلب اعتماد مخاطبان،تبلیغ دیگر برندهای خود و …