اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو
این بخش یکی دیگر از بخش های چک لیست های ضروری برای وبمستران می باشد که در آن لیست اصطلاحات سئو به خلاصه بیان شده است.
این چک لیست ، به بررسی مهم ترین اصطلاحات رایج سئو در سال ۲۰۱۸ پرداخته و به نوعی یک واژه نامه تخصصی سئو می باشد.
در نظر داشته باشید که هر وبمسترباید پیش از یادگیری مباحث مربوط به سئو و انجام پروژه های سئو ، باید با اصطلاحات سئو و واژه های به کار گرفته شده در حوزه سئو ، آشنا باشد.
این مطلب در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ مجددا بازنگری و آپدیت شده و مطالب آن به روزرسانی شده و نکات جدید به آن اضافه شده است.
آشنایی با اصطلاحات سئو
در این بخش به صورت لیست وار مهم ترین اصطلاحات سئو را بررسی می نماییم.این لیست زیر به نوعی به واژه نامه تخصصی سئو محسوب می گردد. در صورتی که فکر می کنید باید اصطلاحات سئو دیگری نیز به این لیست اضافه کنیم، خوشحال خواهیم شد که در بخش نظرات، آن را به ما اعلام کنید تا آن را به لیست اصطلاحات سئو اضافه نماییم.
در نظر داشته باشید که برای هر کدام از اصطلاحات سئو ، تنها توضیحات بسیار کوتاهی داده شده است. هدف در این بخش دسترسی سریع به اصطلاحات سئو بوده
این صفحه به صورت پی در پی در حال بروز رسانی خواهد بود و مطالب این صفحه به مرور زمان آپدیت خواهد شد.
حرفهایترین و بهروزترین مقالات در حوزه دیجیتال مارکتینگ
حرفهایترین و بهروزترین مقالات در حوزه دیجیتال مارکتینگ
راهنما برای مطالعه بیشتر:
برای تولید مقاله اصطلاحات رایج و کاربردی سئو و نیز عکس های آن ، از لینک های زیر استفاده شده است که برای مراجعه به آن ها می توانید از لیست زیر استفاده کنید:
راهنما برای خواندن سایر مقالات سایت به صورت دسته بندی شده:
شما می توانید از طریق لینک های کاربردی زیر به سایر مقالات سایت که کاملا بصورت طبقه بندی شده وجود دارد، مراجعه نموده و از آن ها استفاده کنید:
سلام
در مورد داده های ساختاریافته مطلب دارید؟
سلام و روز شما بخیر دوست عزیز
مباحث مرتبط با structured data از بخش های مرتبط با سئو تکنیکال هست. متاسفانه زمان نداشتیم تا در این مورد مقاله تولید کنیم اما بهترین سورس برای ساختارهایی از schema.org که مورد تایید گوگل می باشند، در سایت رسمی گوگل موجود هست.
در کل داده های ساختار یافته یا همان Structured Data توسط بنیادی با نام schema.org سازماندهی میشه. اما در نظر داشته باشید بسیاری از ساختارهای موجود در آن، توسط ربات های گوگل، مورد شناسایی قرار نمی گیره. خود گوگل، لیست کاملی از اون ها رو در Documentation های خودش، قرار داده که می تونید از اون ها استفاده کنید.
لینک های زیر می تونه در این زمینه به شما کمک کنه و کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شما، در این لینک ها موجود هست:
لینک سایت schema.org
لینک بخش توسعه دهندگان سایت گوگل در مورد داده های ساختار یافته
لینک یک case study جهت اضافه کردن داده ساختار یافته به سایت شما در سایت گوگل
لیست کلیه داده های ساپورت شده توسط ربات های گوگل به تفکیک هر موضوع، به همراه دستورالعمل های استفاده از آن ها و Property های مورد نیاز برای آن
نکته: کلیه لینک های مرتبط به سایت های زیر مجموعه گوگل، با آی پی ایران قابل دسترس نیستند و شما مجبور هستید با ابزارهای موجود، اون رو دور بزنید (از اسمش رو نیار، باید استفاده کنید).
امیدوارم این لینک ها برای شروع کارتون، مناسب باشه.
موفق و پیروز و سلامت باشید.